24ωρο Κέντρο Λήψης Σημάτων

Η σύνδεση του συστήματος με 24ωρο Κέντρο Λήψεως Σημάτων, είναι απαραίτητη γιατί μόνο έτσι το σύστημα εποπτεύεται συνεχώς, όσον αφορά την σωστή του λειτουργία.
Επίσης ενημερώνει τους αρμόδιους και τις αρχές σε σήματα συναγερμού (ΔΙΑΡΡΗΞΗΣ, ΦΩΤΙΑΣ, ΛΗΣΤΕΙΑΣ, ΑΠΕΙΛΗΣ, ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ κλπ), αφού πρώτα επεξεργαστεί (φιλτράρει) το κάθε σήμα, για περίπτωση λάθους χειρισμού, τεχνικού προβλήματος κλπ.
Η Αστυνομία δεν δέχεται πλέον ενημέρωση από ιδιώτες ή από αυτόματους τηλεφωνητές, γιατί υπάρχουν φάρσες & πολλοί ψευδείς συναγερμοί από ασυντήρητα συστήματα. Σε περιπτώσεις ανάγκης το κέντρο μπορεί να τηλεχειριστεί το σύστημα.

Προσφερόμενες Υπηρεσίες

 

  • 24ωρο test της λειτουργίας του συστήματος συναγερμού από τo κέντρο
  • ενημέρωση της αστυνομίας & του ιδιοκτήτη σε σήματα  διάρρηξης με καταγραφή
  • ενημέρωση της πυροσβεστικής & του ιδιοκτήτη σε σήμα  φωτιάς
  • ενημέρωση ιδιοκτήτη &  αρμοδίων για μπουτον ανάγκης – ιατρικής βοήθειας
  • ενημέρωση του πελάτη για πτώση τάσης μπαταρίας
  • ενημέρωση του τεχνικού τμήματος για τυχόν ψευδοσυναγερμούς
  • ενημέρωση του πελάτη για διακοπή τάσης ΔΕΗ στον πίνακα  του συστήματος.
  • ενημέρωση του πελάτη για μη λήψη  του 24ωρου test (πρόβλημα γραμμής)
  • ενημέρωση του ιδιοκτήτη για μη οπλισμό του συστήματος (σε επιχειρήσεις βάση ωραρίου)
  • ενημέρωση του ιδιοκτήτη για είσοδο προσωπικού  στον χώρο σε μη  εργάσιμες ώρες.
  • ενημέρωση του ιδιοκτήτη για ειδικούς αισθητήρες (πλημμύρας, θερμ/σιας ψυγείων κλπ)
  • τηλεχειρισμός του συστήματος σε περίπτωση ανάγκης (με εντολή του πελάτη)

Χρήσιμες Πληροφορίες

Εάν έχετε σύνδεση με απλή τηλεφωνική γραμμή, πρέπει να γνωρίζετε ότι αν αυτή έχει βλάβη από τον πάροχο ή καταστραφεί από τους κακοποιούς, αυτό δεν θα γίνει έγκαιρα αντιληπτό από το Κέντρο, γιατί  η επικοινωνία ελέγχεται από το Κέντρο μία φορά την ημέρα.
Επίσης αν έχετε IP σύνδεση π.χ. Cyta ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ σε διακοπή ρεύματος.
Τη λύση έρχεται να δώσει η  σύνδεση του συστήματος συναγερμού με το 24ωρο κέντρο μέσω ενσύρματης ή ασύρματης γραμμής internet – τελευταίας τεχνολογίας.Η γραμμή αυτή ελέγχεται από το κέντρο εποπτείας ανά 2 έως 5 λεπτά.
Έτσι θα ενημερώνεστε γρήγορα για την απώλεια επικοινωνίας.Η λύση αυτή απαιτεί ειδικό εξοπλισμό (Συσκευή GPRS) και γραμμή κινητής τηλεφωνίας DATA/GPRS (WIND, VODAFON, COSMOTE)